«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ   ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ЗЕРЕНДІ АУЫЛЫНЫҢ  № 1 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНО ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА №1 СЕЛА ЗЕРЕНДА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Олимпиада тапсырмалары 2,3,4 сыныптарға қазақ тілінен

07.02.2017

Олимпиада тапсырмалары

2,3,4 сыныптарға

қазақ тілінен

 

 

Оқушының аты- жөні----------------------------------------------------

 

Сыныбы-----------------------------------

 

Пән:-------------------------------------------------

 

Олимпиада

тапсырмалары

1.    Берілген сөздерді алфавит

ретімен жаз:

а/ Тараз, Алматы, Қарағанды, Өскемен, Екібастұз

ә/ Әсел, Салтанат, Нұржан, Жайнар, Болат

б/ Қалам, дәптер, өшіргіш, сызғыш, күнделік

а/---------------------------------------------------------------------------------------

ә/---------------------------------------------------------------------------------------

б/---------------------------------------------------------------------------------------

2.    Ойлан, тап:

1.     Әкеңнің шешесі-------------------------

2.     Атаңа сен кім боласың---------------------

3.     Әкеңнің әкесі------------------------------

4.     Анаңның туыстары----------------------------

5.     Бірге туғандарың

-------------------------------

3.    Берілген сөздердегі у

қандай дыбыс екенін анықта:

Уәзір, аудан, уыс, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай,

қауын, кесу, уық, сатушы, уыз.

Дауысты:-------------------------------------------------------------------------------

Дауыссыз-------------------------------------------------------------------------------

4.    Берілген сызба бойынша

сөйлем құра.

1.--------------------  

-------------------------    

------------------.

2.---------------------   

-------------------  

---------------------------?

3.-------------------       ------------------   --------------------------!

5. Берілген сөйлемді сұраулы

сөйлемге айналдыр.

1. Біз баққа бардық. 2. Сәуле үшінші сыныпта оқиды. 3. Абай- ұлы ақын. 4.

Ыбырай Алтынсарин балаларға арнап оқулық жазды.

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Сандарға қатысты

алты сөзді тап, бір сан есіммен сөйлем құрастыр.

О

Е

Т

Н

К

Ө

Б

І

Р

Е

Л

Т

С

Ү

Ш

7.    Мағынасы қарсы мәндес

сөздердің сыңарын тауып жаз.

Қалың, қымбат, мағына, жұқа, арзан, сырты, үлкен, жеңіл,

бар, кіші, ауыр, іші, жоқ, мағынасыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты- жөні----------------------------------------------------

 

Сыныбы-----------------------------------

 

Пән:------------------------------------------

 

Олимпиада

тапсырмалары

1.    Жұмбақты шеш. Қарамен

жазылған сөздермен сөйлем құрастыр.

Тарпаңда жоқ,

Қоянда бар.

Шортанда жоқ,

Шаянда бар.

2.    Төмендегі сөздерде неше

әріп, неше дыбыс бар екенін анықта, инелік сөзіне дыбыстық талдау жаса.

Таяқ, аю, ие, сия, баю, ұя, тою, ине, аяз, ою,пияз, қою,

компьютер, сиыр, есею.

3.     «Балқарағай» сөзіндегі әріптерді пайдаланып, сөздер құра.

4.     «С»- дан басталатын сегіз сөз.

Ол сөздер төменгі заттардың атауы болсын:

1.Сұйық зат.

2.Зат немесе құбылыс атауы.

3.Дақыл атауы.

4.Көкөніс атауы.

5.Қарудың атауы.

6.Жоғары оқу орнының оқушысы.

7.Өсімдік атауы.

8.Студентке төленетін айлық.

С

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

5.    

Көп нүктенің орнына

керекті сын есімді жаз.

а/------------------ бала сүйеніш,

-------------------бала  күйеніш.

 

б/------------------бала арлы бала,

------------------бала сорлы бала.

7. Заттың сипаты болып тұрған сөздерді тап.

Ұйқышыл, жалқау, мұртты - -----------------------------------------------------------

Үш әріптен тұратын қасиетті тағам -

---------------------------------------------------

Ұйықтағанда көретін «кино» -----------------------------------------------------------

8. Қарамен жазылған сөздерді мағынасы жуық сөздермен алмастырып жаз.

Бүгін Айгүл мектептен жайдарлы оралды. Сәбиттің атасы оқыған кісі.Мен сөзжұмбақты оп-оңай шеше аламын. Маймылдар жылдам қимылдайды. Оның әжесі келбетті адам болған деседі.

9.Сәйкестендіру тесті

1. Кім?                                       1.Сәкен,Ертіс,Байшұбар

2.Кімдер?                                  2.домбыра,гүл

3.Не?                                          3.Оқушы, ана

4.Нелер?                                    4.әндер,құстар

5.Жалқыесім түрі                    5.оқушылар,аналар

6.Жалпыесім түрі                   6.қобыз,ән,құс

10. Орны ауысқан сөздерден сөйлем  құрап жаз.

1.Айжан, бара жатты, Мәрия, мен, фермаға. 2. Олардың, ұша жөнелді, бір, үйрек,

алдынан. 3. Ұшқан, желге, олар, үйрек, келді. 4. Ұяда, жатыр,жері, жұмыртқа. 5.

Олар, алмады, жұмыртқаны.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты- жөні----------------------------------------------------

 

Сыныбы-----------------------------------

 

Пән:---------------------------

Олимпиада

тапсырмалары

1. Мына мақалдардың сол жақтағы бөлігіне оң жақ бағаннан жалғасын тауып 8 мақал жаз:

1. Білімдіге дүние жарық Ынтымақ ұйымнан

2. Жеті жұрттың тілін біл Ине ілікпейді

3. Туған жердің қадірін Кең жерде келіседі

4. Ынтымақ болмай Жеті түрлі білім біл

5. Еңбексіз іс бітпейді Тірлік болмас

6. Саусақ бірікпей Білімсіздің күні кәріп

7. Теңге тиыннанШетте жүрсең білерсің

8. Тар жерде табысқан Еріншектің қолы жетпейді

2. Сөз және оның мағынасы, үш мысалдан келтір.

Сөз белгілі бір мағынада айтылады:

Кейбір сөздердің бірнеше мағынасы болады:

Кейбір сөздер мәндес болады:

Кейбір сөздер қарсы мәндес болады:

3.Сөз тізбектерін жазу /ассоциация/

1.Мектеп /парта, орындық, мұғалім/

2.Оқушы--------------------------------------------

3.Қазақтілі------------------------------------------

4.Теледидар------------------------------------------

5.Мұғалім---------------------------------------------

4.Әр қатардағы сөздерді мағынасына қарай жалғастыр.

*Өң,бет, дидар,рең.-----------------------

*Жуас,ынжық.--------------------------

*Сұлу,көркем------------------------------

*Жалау,байрақ----------------------------------

5. Берілген үзінді мәтіннің қандай түріне жатады?

Ара-бал беретін қанатты жәндік.Ол гүл шырынымен қоректенеді.Балды омартаға жинайды.

А/пайымдау

Ә/әңгімелеу

Б/сиппатау

6.Жалаң сөйлемді тап:

А/Нұржан мәтінді тез оқиды.

Ә/Тігінші тікті.

Б/Айнала қар жамылды.

В/Мен кітап оқыдым.

7.Бастауыш та ,баяндауыш та зат есімнен жасалса,бастауыштан кейін қойылады :

А/  тырнақша

Ә / қос нүкте

Б/    сызықша

В/   үтір

9. Бір сөзбен қалай аталады?   "Төбе шашы тік тұрды"

а) Береген              

 

в) Ұялу                

        

с) ұрланды              

д) қорқу

10.Бақа,мектеп,қар,гүл сөздерді қатыстырып өтірік өлең құрастырып,жаз.

Просмотров: 4989


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст