«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ   ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ЗЕРЕНДІ АУЫЛЫНЫҢ  № 1 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНО ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА №1 СЕЛА ЗЕРЕНДА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2018-2019 оқу жылына білім алушылардың білім, білік және дағды сапасының жағдайын талдау.

Білім беру жұмысының сараптамасы.

Оқу –тәрбие жұмысы мектептің білім беру қызметіндегі негізгі түрі болып келеді.Ол барлық білім беру  сабақтарының ұйымдастырылуымен өткізілуіне, білім алушылардың  аралық, ағымдық, қорытынды бақылаулар кезіндегі  теориялық және практикалық дайындықтарын, мектеп іс қағаздары және оқушылармен жұмыс жасау барысында нормативтік акт талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді.

  

            2020-2021оқу жылына арналған мектептің оқу жоспары Типтік оқу жоспары негізінде жасалынып, оқудың әр деңгейінде міндетті болып табылатын білім мазмұнын қажетті көлемде сақтайды. Оқу жоспарын  құру барысында сыныптар, білім беру  деңгейлері арасындағы сабақтастық, жеке пәндер мен білім беру салалары арасындағы баланс сақталды. Оқушының апталық оқу жүктемесі рұқсат етілген мөлшерден асқан жоқ. Барлық пәндер бойынша мемлекеттік білім беру бағдарламасы орындалды.

                Мектептің білім беру бағдарламасы, оқу жоспары мектептің мемлекеттік қызметін яғни,  жалпыға бірдей ортабілім беру барысында баланы дамытуды жүзеге асырады.Осы мақсаттарға қол жеткізудің басты шарты әрбір баланы оның мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, қызметке қосу болып табылады.Аталған мақсаттарға қол жеткізу оқытудың әрбір сатысында мектеп жұмысының міндеттерін кезең-кезеңмен шешумен қамтамасыз етіледі.

 

 

Оқу процесін ұйымдастыру

 

Мектеп 100%  жинақталған. Оқыту тілі аралас/ казақша/орысша.

Мектептегі мұғалімдер саны  73.Мұғалімдердің орта жүктемесі 20-22 сағатты құрады.Оқу жылында 36 сынып болды. Оның ішінде 19 сынып қазақ тілінде білім алатын, 17 сынып орыс тілінде білім алатын. Сыныптардағы орташа оқушы көлемі 18-20 оқушы.

- - оқу жылы 4 тоқсан мен 2 жартыжылдыққа бөлінген.

-  сабақтар 1-11 сыныптар үшін 5 күндік режимде ұйымдастырылады.

 - Мектепте белгіленген жұмыс режиміне сәйкес қазақ және ағылшын тілі сабақтарында 1-11 сыныптар (20 оқушыдан асққан жағдайда) 2 топқа бөлінеді, себебі әр оқушы фонетика,  лексика,  тілдің құрылымын диалогтік және монологтік сөйлей білу дағдыларын  тыңғылықты меңгеру керек

- 5-11 сыныптарда информатика пәні кезінде сыныптар екі топқа бөлінеді.       

- 5-11 сыныптар технология пәні кезінде  (ұлдар және қыздар) екі топқа бөлінеді.

- жоғары буын  табиғи-математикалық цикл бойынша жұмыс жасайды.

 

Мектепте аттестация негізінен тоқсан және жартыжылдық бойынша өткізіледі. Бесбалдық жүйе бойынша бағаланады. 2-11- сынып оқушылары критериалды бағалау бойынша бағаланады.

 

 

Білім алушылардың білім, білік, дағды сапаларының  сараптамасы. 2020-2021  Оқу жылында 36 сынып болды.

Оқушылар саны  - 728 оқушы

  • Бастауыш сыныптар     15 сынып  - комплект,  253 оқушы.
  • Орта буын  - 16сынып  - комплект,  316 оқушы
  • Жоғары буын  - 4сынып –комплект 68 оқушы
  • Мектепалды даярлық тобы  -2 сынып -комплект,81 бала

 

Мектеп бойынша білім сапасы 51%. (1 тоқсан)

Үздіктер саны -84, екпінділер -240,үлгермеушілер – 0

Буын бойынша үлгерім және білім сапасы:

    Сыныптар

Оқушылар

саны

Үздіктер

екпінділер

  үлгермеушілер

    Білім

       сапасы %

Үлгерімі

%

2-4

253

55

92

0

68%

100%

5-9

316

22

110

0

41 %

100%

10-11

68

7

38

0

66 %

100%

2-11

637

84

  240

0

 51%

100%

 

Жылдар бойынша салыстырмалы талдау.

 

 

2020-2021

Үлгерімі

100

Білім сапасы

51

Үздіктер

84

                 Екпінділер

240

Үлгермеушілер

0

Оқушылар саны

637

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныптар бойынша білім сапасы.

 

   Сынып

     Оқушылар    саны

Үздіктер

саны

 

      Екпінділер

       Саны             

Білім

      сапасы

%

Үлгерімі

%

Сынып жетекшілері

 

24

6

8

58

100

Касымова М

2Ә

19

8

5

72

100

Абдильманова А.К.

29

8

17

86

100

Калина Ж.Б

28

10

6

57

100

Тулегенова М.К

21

2

7

43

100

Ергожина А.С.

21

4

4

38

100

Бексеитова А.М.

29

6

11

59

100

Брайченко С.В.

15

2

7

60

100

Хамзина Б.И.

17

1

6

41

100

Кусаинова А.Б.

21

4

7

50

100

Белик Н.В.

27

4

14

67

100

Жаканова А.Ж.

24

4

9

54

100

Исабекова К.К.

25

3

13

64

100

Хамзина Б.И

5 Б

18

0

1

6

100

Власова Е.В

20

2

11

65

100

Жукенова А.С

23

3

15

82

100

Касымов Д.А

21

3

7

48

100

К        Костанова С.

21

1

8

43

100

Белогурова Н.С

18

0

7

39

100

Кайлаханова А.Т

7 Б

18

1

3

22

100

Мухамбетжанова А.И

14

2

2

29

100

Жагипарова Ж.Д

15

1

9

67

100

Бекенова А.М

14

0

8

57

99

Кенжеболатова А.А.

18

0

2

11

100

Абугалиева Б.М.

14

0

1

7

100

Беленкова Н.В

28

0

13

46

100

Баймухамбетова А.К

25

2

1

12

100

Сыздыкова Г.А

10А

15

2

6

53

100

Абдильманова К.С.

10Б

19

0

15

79

100

Кайыржан  А.Ж.

11А

21

2

14

76

100

Такетов А.Д.

11Б

13

3

3

46

100

Полякова Д.А.

Итого:

637

84

240

51

100

 

 

Буын бойынша білім сапасын талдау барысында, білім сапасының жоғары көрсеткіші бастауыш сыныптарда екені байқалады, 2-3 буындарда білім сапасының көрсеткіші төмендеген. Негізі буында білім сапасының төмендеуі оқушылардың білім алуға деген құлшыныстарының төмендеуімен түсіндіріледі.

Мектеп бойынша білім сапасының жоғары нәтижесін  2-сыныптар : 2б -86 % (Калина Ж.Б), 2Ә-72 %- (Абдильманова А.К), 4 В сынып – 67% (Жаканова А.Ж.) көрсетті.

Білім сапасының төмен деңгейі мына сыныптарда белгіленген: 5Б сынып-6% (сын.жет. Власова Е.В.), 8Б сынып-11% (сын.жет. Абугалиева Б.М.), 8В сынып- 7 %  (сын.жет. Беленкова Н.В), 9 Б сынып -12% (сын.жет.  Сыздыкова Г.А).

Қорытынды: бастауыш буындағы білім сапасы жоғары, төмендеу орта буында және жоғары буында жүреді.

 Орта және жоғары буындардағы сапаның төмендеуінің себебі оқушылардың негізгі құзыреттіліктерінің жеткіліксіз қалыптасуы, оларды тәжірибеде қолдана алмауы, оқуға деген құлшынысы төмен болып табылады.

Оқу үлгерімі дмұғалімдердің педагогикалық кеңестерінде, директор жанындағы кеңестерде көп көңіл бөлінді, 2 апта бұрын төртінші сынып бойынша үлгерім диагностикасы жүргізілді.

Оқытылатын пәндердің сапасын арттыру бойынша жұмыс мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындық деңгейін анықтау, педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау және алдын алу, мұғалімдердің зерттеу іскерліктерін оқушыларды оқыту тәжірибесіне енгізу мақсатында жүргізілді.

Ұсынымдар:

2020-2021 оқу жылында пән мұғалімдері резерв тобындағы балалармен жұмысты күшейтуі керек; оқушылардың үлгермеушілігін болдырмау бойынша жұмысты жалғастыруы керек, оқытудағы қиындықтары бар балалармен жеке жұмысты жоспарлауы және жүйелі түрде жүргізуі керек.

Пән мұғалімдеріне сабақ жоспары-конспектілерін құрастыру кезінде дифференциалды тәсілдерді, ақпараттық – коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, оқыту қызметінің түрлері мен түрлерін таңдау.

Жаңартылған күні: 19.11.2020 12:05
Құрылған күні: 20.01.2021 10:13

Текст