Білім беру жұмысының сараптамасы.
Оқу –тәрбие жұмысы мектептің білім беру қызметіндегі негізгі түрі болып келеді.Ол барлық білім беру сабақтарының ұйымдастырылуымен өткізілуіне, білім алушылардың аралық, ағымдық, қорытынды бақылаулар кезіндегі теориялық және практикалық дайындықтарын, мектеп іс қағаздары және оқушылармен жұмыс жасау барысында нормативтік акт талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді.
2020-2021оқу жылына арналған мектептің оқу жоспары Типтік оқу жоспары негізінде жасалынып, оқудың әр деңгейінде міндетті болып табылатын білім мазмұнын қажетті көлемде сақтайды. Оқу жоспарын құру барысында сыныптар, білім беру деңгейлері арасындағы сабақтастық, жеке пәндер мен білім беру салалары арасындағы баланс сақталды. Оқушының апталық оқу жүктемесі рұқсат етілген мөлшерден асқан жоқ. Барлық пәндер бойынша мемлекеттік білім беру бағдарламасы орындалды.
Мектептің білім беру бағдарламасы, оқу жоспары мектептің мемлекеттік қызметін яғни, жалпыға бірдей ортабілім беру барысында баланы дамытуды жүзеге асырады.Осы мақсаттарға қол жеткізудің басты шарты әрбір баланы оның мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, қызметке қосу болып табылады.Аталған мақсаттарға қол жеткізу оқытудың әрбір сатысында мектеп жұмысының міндеттерін кезең-кезеңмен шешумен қамтамасыз етіледі.
Оқу процесін ұйымдастыру
Мектеп 100% жинақталған. Оқыту тілі аралас/ казақша/орысша.
Мектептегі мұғалімдер саны 73.Мұғалімдердің орта жүктемесі 20-22 сағатты құрады.Оқу жылында 36 сынып болды. Оның ішінде 19 сынып қазақ тілінде білім алатын, 17 сынып орыс тілінде білім алатын. Сыныптардағы орташа оқушы көлемі 18-20 оқушы.
- - оқу жылы 4 тоқсан мен 2 жартыжылдыққа бөлінген.
- сабақтар 1-11 сыныптар үшін 5 күндік режимде ұйымдастырылады.
- Мектепте белгіленген жұмыс режиміне сәйкес қазақ және ағылшын тілі сабақтарында 1-11 сыныптар (20 оқушыдан асққан жағдайда) 2 топқа бөлінеді, себебі әр оқушы фонетика, лексика, тілдің құрылымын диалогтік және монологтік сөйлей білу дағдыларын тыңғылықты меңгеру керек
- 5-11 сыныптарда информатика пәні кезінде сыныптар екі топқа бөлінеді.
- 5-11 сыныптар технология пәні кезінде (ұлдар және қыздар) екі топқа бөлінеді.
- жоғары буын табиғи-математикалық цикл бойынша жұмыс жасайды.
Мектепте аттестация негізінен тоқсан және жартыжылдық бойынша өткізіледі. Бесбалдық жүйе бойынша бағаланады. 2-11- сынып оқушылары критериалды бағалау бойынша бағаланады.
Білім алушылардың білім, білік, дағды сапаларының сараптамасы. 2020-2021 Оқу жылында 36 сынып болды.
Оқушылар саны - 728 оқушы
Мектеп бойынша білім сапасы 51%. (1 тоқсан)
Үздіктер саны -84, екпінділер -240,үлгермеушілер – 0
Буын бойынша үлгерім және білім сапасы:
Сыныптар |
Оқушылар саны |
Үздіктер |
екпінділер |
үлгермеушілер |
Білім сапасы % |
Үлгерімі % |
2-4 |
253 |
55 |
92 |
0 |
68% |
100% |
5-9 |
316 |
22 |
110 |
0 |
41 % |
100% |
10-11 |
68 |
7 |
38 |
0 |
66 % |
100% |
2-11 |
637 |
84 |
240 |
0 |
51% |
100% |
Жылдар бойынша салыстырмалы талдау.
|
2020-2021 |
Үлгерімі |
100 |
Білім сапасы |
51 |
Үздіктер |
84 |
Екпінділер |
240 |
Үлгермеушілер |
0 |
Оқушылар саны |
637 |
Сыныптар бойынша білім сапасы.
Сынып |
Оқушылар саны |
Үздіктер саны
|
Екпінділер Саны |
Білім сапасы % |
Үлгерімі % |
Сынып жетекшілері |
2А
|
24 |
6 |
8 |
58 |
100 |
Касымова М.Ж |
2Ә |
19 |
8 |
5 |
72 |
100 |
Абдильманова А.К. |
2Б |
29 |
8 |
17 |
86 |
100 |
Калина Ж.Б |
2В |
28 |
10 |
6 |
57 |
100 |
Тулегенова М.К |
3А |
21 |
2 |
7 |
43 |
100 |
Ергожина А.С. |
3Ә |
21 |
4 |
4 |
38 |
100 |
Бексеитова А.М. |
3Б |
29 |
6 |
11 |
59 |
100 |
Брайченко С.В. |
4А |
15 |
2 |
7 |
60 |
100 |
Хамзина Б.И. |
4Ә |
17 |
1 |
6 |
41 |
100 |
Кусаинова А.Б. |
4Б |
21 |
4 |
7 |
50 |
100 |
Белик Н.В. |
4В |
27 |
4 |
14 |
67 |
100 |
Жаканова А.Ж. |
5А |
24 |
4 |
9 |
54 |
100 |
Исабекова К.К. |
5Ә |
25 |
3 |
13 |
64 |
100 |
Хамзина Б.И |
5 Б |
18 |
0 |
1 |
6 |
100 |
Власова Е.В |
5В |
20 |
2 |
11 |
65 |
100 |
Жукенова А.С |
6А |
23 |
3 |
15 |
82 |
100 |
Касымов Д.А |
6Ә |
21 |
3 |
7 |
48 |
100 |
К Костанова С. |
6Б |
21 |
1 |
8 |
43 |
100 |
Белогурова Н.С |
7А |
18 |
0 |
7 |
39 |
100 |
Кайлаханова А.Т |
7 Б |
18 |
1 |
3 |
22 |
100 |
Мухамбетжанова А.И |
7В |
14 |
2 |
2 |
29 |
100 |
Жагипарова Ж.Д |
8А |
15 |
1 |
9 |
67 |
100 |
Бекенова А.М |
8Ә |
14 |
0 |
8 |
57 |
99 |
Кенжеболатова А.А. |
8Б |
18 |
0 |
2 |
11 |
100 |
Абугалиева Б.М. |
8В |
14 |
0 |
1 |
7 |
100 |
Беленкова Н.В |
9А |
28 |
0 |
13 |
46 |
100 |
Баймухамбетова А.К |
9Б |
25 |
2 |
1 |
12 |
100 |
Сыздыкова Г.А |
10А |
15 |
2 |
6 |
53 |
100 |
Абдильманова К.С. |
10Б |
19 |
0 |
15 |
79 |
100 |
Кайыржан А.Ж. |
11А |
21 |
2 |
14 |
76 |
100 |
Такетов А.Д. |
11Б |
13 |
3 |
3 |
46 |
100 |
Полякова Д.А. |
Итого: |
637 |
84 |
240 |
51 |
100 |
|
Буын бойынша білім сапасын талдау барысында, білім сапасының жоғары көрсеткіші бастауыш сыныптарда екені байқалады, 2-3 буындарда білім сапасының көрсеткіші төмендеген. Негізі буында білім сапасының төмендеуі оқушылардың білім алуға деген құлшыныстарының төмендеуімен түсіндіріледі.
Мектеп бойынша білім сапасының жоғары нәтижесін 2-сыныптар : 2б -86 % (Калина Ж.Б), 2Ә-72 %- (Абдильманова А.К), 4 В сынып – 67% (Жаканова А.Ж.) көрсетті.
Білім сапасының төмен деңгейі мына сыныптарда белгіленген: 5Б сынып-6% (сын.жет. Власова Е.В.), 8Б сынып-11% (сын.жет. Абугалиева Б.М.), 8В сынып- 7 % (сын.жет. Беленкова Н.В), 9 Б сынып -12% (сын.жет. Сыздыкова Г.А).
Қорытынды: бастауыш буындағы білім сапасы жоғары, төмендеу орта буында және жоғары буында жүреді.
Орта және жоғары буындардағы сапаның төмендеуінің себебі оқушылардың негізгі құзыреттіліктерінің жеткіліксіз қалыптасуы, оларды тәжірибеде қолдана алмауы, оқуға деген құлшынысы төмен болып табылады.
Оқу үлгерімі дмұғалімдердің педагогикалық кеңестерінде, директор жанындағы кеңестерде көп көңіл бөлінді, 2 апта бұрын төртінші сынып бойынша үлгерім диагностикасы жүргізілді.
Оқытылатын пәндердің сапасын арттыру бойынша жұмыс мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындық деңгейін анықтау, педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау және алдын алу, мұғалімдердің зерттеу іскерліктерін оқушыларды оқыту тәжірибесіне енгізу мақсатында жүргізілді.
Ұсынымдар:
2020-2021 оқу жылында пән мұғалімдері резерв тобындағы балалармен жұмысты күшейтуі керек; оқушылардың үлгермеушілігін болдырмау бойынша жұмысты жалғастыруы керек, оқытудағы қиындықтары бар балалармен жеке жұмысты жоспарлауы және жүйелі түрде жүргізуі керек.
Пән мұғалімдеріне сабақ жоспары-конспектілерін құрастыру кезінде дифференциалды тәсілдерді, ақпараттық – коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, оқыту қызметінің түрлері мен түрлерін таңдау.